Ett nervöst sammanbrott

Jag får panik. Jag vill bara sätta mig ner och skrika och få ett nervöst sammanbrott.
Denna veckan har vatt en djävulsvecka med låååånga skoldar och saker direkt efter dem, har knappt varit hemma. 
Det är så jäääävla mycket i skolan.
HUMANBIOLOGI, ORIENTERING, DANS, SIMNING, BOLLBAS, LÄRARKUNSKAP osv osv...
Inlämningar på examinationer på seminarier på hemtentor.
Paniken bara växer, NÄR ska jag hinna allt detta???
Det är tur jag inte har någon pojkvän för någon tid för att umgås med en sådan finns inte de närmaste månaderna.
Böckerna och datorn kommer att bli mina bästa vänner, sorry tjejer, ni får ta tiden som bli över.
Har läst en dikt en gång som jag tycker passar.

" När allt detta är över ska jag ha mitt nervösa sammanbrott.
Jag har arbetat hårt för det, och jag ska ha det!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0