Nu lägger jag ner

Nej nu är jag trött på detta. Trött på att inte veta var jag har en del folk.
nu lägger jag ner.
Nu ska inte jag höra av mig innan de gör det.
Jag hoppas att jag ska klara det utan att behöva be någon av töserna att beslagta mobilen.
Men jag tog mig en funderare inatt, vad är det jag är ute efter? Vad vill jag ska hända?
Jag vet inte. Jag lägger bara ner en massa tid, pengar å energi på något som är meningslöst.
Så efter de smsen jag skickade inatt är det kanske "slut", men tål man inte den kritiken så kan det lika gärna vara slut också.
Ska försöka sluta vara en sådan uppmärksamhetsfetischist, för det är väl det jag är?
Det är väl uppmärksamheten jag är ute efter? Den (falska) tron att de bryr sig?
Ta tag i din självrespekt kvinna. Satsa på det som kanske verkligen kan betyda något.
Tessan gav mig ett bra inlägg: Make a plan and stick to it.
Kanske är det vad jag ska göra? Vågar jag det? Jag vill våga men det är lite svårt att våga när man inte säkert vet vad man ska göra upp för plan, när man inte vet helt vad man vill.
Men jag närmar mig. Min plan just nu är att komma på vilken plan jag ska göra som jag sedan ska hålla mig till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0