Tårarna trillar

Tårarna trillar sakta ner för kinderna.
Varför?
Jag vet inte.
Man måste bara ha såna dagar.
Haft så många bra nu att det måste väl komma någon gång.
Tårarna bara rinner sakta en stund, sen slutar de.
Tills jag en stund senare kommer på något nytt.
Då börjar de rinna igen, utan egentlig anledning.
Jag vill bara att världen ska trösta mig och lämna mig ifred på samma gång.
Jag vill bara bort från alltihopa, känner inte för något.
Jag vill åka hem.
Ikväll skiter jag i träning och ska bara sitta i min ensamhet.
Och bara låta tårarna trilla ner för kinderna.

image20

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare, men det e ju faktiskt tillåtet och rentav bra att gråta ibland...tur att du får komma hem snart o bli lite ompysslad av mamsen. hoppas vi hinner ses under påsk, vore mysigt! puss o kram

2007-04-03 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0