Underverkspromenad

Tänk vilka underverk en promenad kan göra! När jag kom hem igår ville jag som sagt bara sätta mig ner och ha ett nervöst sammanbrott. Men efter lite mat fick jag med Henke på att "transportera" sig en sväng.
Så vi gick och vi gick,benen gick av sig själva.Man har massor att prata om när den andre vet precis vad det handlar om när det gäller skolan, hur mkt man har att göra, vilka personer som är störiga, vad kurserna innebär. Men samtidigt så är man inte uppe i exakt samma saker, vilket gör att man kan skvallra å jämföra lektioner, den perfekta kombinationen.
Vädret var perfekt, soligt och lagom varmt,samtidigt som vi båda hade ångest för att komma hem till våra stökiga lägenheter, så vi förlängde och förlängde sträckan tills vi insåg att vi måste ju hem någon gång.
Efter det var mitt dåliga humör som bortblåst. Ja kunde bara släppa allt och inse att det löser sig.
Tänk vilka underverk en promenad kan göra!


Kommentarer
Postat av: Mira

Att promenader kan göra underverk, det håller jag med om!!! puss

2007-04-13 @ 12:46:40
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Mira

Att promenader kan göra underverk. Det håller jag med om!!! Puss

2007-04-13 @ 12:47:20
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0