Vem är jag? Min uppväxt

Varit dålig på att uppdatera min "Vem är jag" serie, men här kommer ett inlägg.

Ens uppväxt formar en otroligt mycket.
Jag är helt övertygad om att min uppväxt format hela mitt jag.
Min familj, jag har haft världens tryggaste uppväxt på den punkten.
Släkten har alltid funnits där som en naturlig, självklar och älskad del av mitt liv.
Alltid kännt mig så trygg.
En vettig uppfostran om vad som är rätt och fel, hur man är mot andra och naturen.
Omgivningen, mitt egna rum som fortfarande är mitt och bara står och väntar på mig varje gång jag kommer hem. Huset som jag bott i hela mitt liv och som är så hemma som något kan bli.
Miljön runtomkring, den stora trädgården som gett mig och brorsan så många roliga stunder.
Naturen, den som jag inte kan leva utan. När jag blir utan naturen för länge får jag panik.
Inget skänker mig så mycket ro.
Det finns så många barn som saknar så många av just dessa punkterna.
Jag är så otroligt tacksam över den uppväxt jag fått, som jag fortfarande har så fort jag kommer hem,
som har gjort mig till den jag är.

image41

Kommentarer
Postat av: Åsa

shiiiit vilket underbart huus, ser helt otroligt fint ut :)

2007-04-29 @ 21:00:16
URL: http://ousagousa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0