Dagens outfit

Något av det fånigaste jag vet på bloggar är "dagens outfit".
Okej att man kan lägga upp en bild på sig själv om man tycker att man känner sig fin den dagen, men varför, jag undrar varför ska man rabbla upp var allting kommer ifrån? Det säger ju ingenting om hur det ser ut? Tror man att man är någon modeguru? Är det ifall någon skulle se bilden och vilja ha något likadant? Eller är det bara så att jag bara inte har fått detta förklarat för mig så att jag ska förstå vad vitsen är? Varsågod att förklara för mig i så fall, så kanske jag kan ge det en chans till att förstå.

Om jag skulle deklarera min dagens outfit så skulle denna bli:
Svarta mysbyxor, butik i London
Blå huvtröja, Bik bok
Vitt brottarlinne, JC
Mörkgrå strumpor, HM
Blåsvarta trosor, Åhléns
Sporttop, ?

Det låter väl helt okej, om man utesluter det faktum att jag inte borstat håret, går runt osminkad och med mina smutsiga glasögon på mig. Jag har alltså sett ut som skit, men det säger ju inte beskrivningen av dagens outfit någonting om alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0