Det ska vara en 5:a och inte en 4:a

Först kom det ett sms som tyckte att Linus skulle ta tag i att göra något roligt.
Sedan ringde det en tös som sökte Linus.
Efter det kom ett sms som undrade om jag piggnat till efter att ha skakat mina lurviga på deluxe (jag hade inte varit på deluxe kvällen innan kan jag säga) och idag fick jag ett mms från någon som jag inte vet vem det är.
Med andra ord, om ni söker någon som heter Linus, försök med ett nummer som är snarlikt mitt...

               ----------------------------------------------------------

Aha! Jag gick in på Eniro och testade att byta ut några siffror i mitt mobilnummer för att se om det dök upp en Linus. Voila! När jag bytte en 4 mot en 5 så dök det upp en Linus Falgén. Så ett tips till dig ifall du söker Linus, det ska vara en 5 och inte en 4 första gången det dyker upp en 4 i mitt nummer. Bara så du vet... 

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj detta är precis det jag ska jobba med att förändra andras tankar till positiva. Att inse att man tänker "fel" är alltid en bra början men sen är det brar att jobba med att förvärkliga det.

2007-08-23 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0