Komplimanger!

Komplimanger är ju så roligt att få, varför är vi inte bättre på att ge och ta emot sådana?
I lördags fick jag flera fina komplimanger, även om några av dem var en aning suspekta.
Några av dem var:

"Jag ser rakt ner i din...., tänkte bara säga det, det är himla snyggt"
Från en helt okänd man som stod en "etage" över mig och tittade rakt ner i min urringning. En aning suspekt, men men, jag får väl ta det som en komplimang....

"Fan va snygg du har blivit nuförtiden"
Från en kille som är två år yngre än mig som jag har växt upp på samma ställe som men som jag inte träffat på flera år. Man tackar man tackar! =)

"Kan inte du följa med mig hem, jag behöver en söt liten hemmafru"
Från en killkompis, det var lite gulligt sagt tycker jag även om jag protesterade emot att jag skulle vara någon sorts hemmafru.

Som jag sa så kanske några av dem var lite konstiga och ovanliga, men man blir ändå glad av dem.
Så jag säger bara det:
Bli bättre på att ge komplimanger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0