Mys i Karlskrona

I veckan har jag varit och hälsat på Henke och hans familj i Karlskrona.
I Familjen ingår förutom mamma Annika, pappa Micke, storebror Henrik och lillebror Jens även världens konstigaste katt Skorpan å den urgulliga hunden Molly.




Eftersom jag alltid måste sysselsättas (och Henke är så duktig på att rasta mig hihi) så har vi hittat på alla möjliga saker. Kvällen på dagen då jag kom så var det jättefint väder så då gick vi en promenad,
satte oss på en klippa och njöt, myste och jag fotade en del.


                  



Dagen därpå så gick vi på stan på dagen, fikade lite och när vi inte visste vad vi skulle hitta på på kvällen efter att vi myst och vilat grävde vi fram sällskapsspelen från en låda i förrådet och sen tvingade jag Henke att spela "kasta gris", "tornet "(se så koncentrerad han är) och "alfapet". Vem vann? Fråga Henke!  =)
Dagen därpå fick vi även med Annika och Jens på en omgång av alfapet på altanen.



      


Nästa dag följde vi med familjen till Karlshamn på ett ställe som serverar vegetarisk buffé.
Visst ser de gott ut!
Vi blev så sjukt mätta kan jag säga!


      



Sista heldagen gick på till Marinmuseét. Det var roligt att gå runt och titta på alla coola saker,man borde göra sånt oftare, vi gick och strosade ett bra tag innan vi gick och fikade och gick hem. På kvällen gick vi en promanenad då himlen öppnade sig och vi blev rätt så blöta kan jag säga. Men det gjorde inget, vi gick hem och tog en dusch och sedan fick ja en skön massage och mental träning. Har jag det bra eller?
Behöver jag säga att vi har haft en urmysig vecka!?           

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0