Saker kan ändra sig snabbt, men det kunde varit värre...

Saker kan ändra sig så snabbt.
För 3 dagar sen levde jag i tron att jag skulle pendla till Malmö i höst.
Så är dock inte fallet.
Efter åtskilliga mail och telefonsamtal visar det sig att jag inte är välkommen till Malmö i höst.
Felet är mitt eget, men det beror på ett system som bara är så konstigt så jag blir knäpp.
Så nu blir det Hälso- och utomhuspedagogik i Växjö som gäller för mig.
Vips så blev min utbildning ett halvår längre.
Men saker och ting kunde varit värre.
Jag har hela terminen gått och beklagat mig över att jag inte kunde läsa utomhuspedagogiken som jag så gärna ville läsa, nu får jag ju det.
Och tänk om jag hade flyttat ner till Malmö för att läsa där, jag ryser av tanken....
Nu får sista terminen läsas i vår istället.....
Jag är inte lycklig över detta men man får försöka göra det bästa av situationen och det anser jag att jag gjort nu, saker och ting kunde ha varit så mycket värre....

Kommentarer
Postat av: josse

Nämen hoppsan! Ja därser man, då får vi ju träffa dig lite oftare kanske och det är jag iaf glad för!
Ses snart..puss på dig

2007-08-21 @ 19:13:06
Postat av: mira

mmm...men jag behöver nog lite hjälp med det du;)
Ngn snäll liten Stina kanske kan hjälpa mig med det nu när du kommer att vara i Växjö en massa=) kram

2007-08-21 @ 23:04:48
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Anonym

jasså, e det på det viset...ja, saker ändrar sig visst snabbt, det gör det här också, snacka om omställning o komma upp hit igen o allt drar igång med en gång. ingen mjykstart här inte...måste höras!!krams

2007-08-22 @ 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0