Suverän semester!

Min minisemester i Halmstad var helt suverän!
Vädergudarna hörde vår bön och gav oss det mest lysande vädret på hela sommaren!
Denna helgen gjorde vi följande:
festade, solade, badade, åkte båt, fikade, åt glass, åt god mat, slöade, lekte på lekplatsen, störde oss på jobbiga "gubbar", dansade, var på after beach, sjöng med i coverlåtar, fick kräftliknande solbrännor, skrattade, pratade, såg på en dålig film, var på utflykter, grillade, drack grymma drinkar, lyssnade på grymmaste blockflöjtsspelaren ever, sov gott, löste korsord, skvallrade och så fotade vi givetvis en hel del. Jag har ju inte alla bilderna, men här kommer några som jag tycker är riktigt somriga.
Så här ska en semester vara! Tack tjejer!


 

       

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, underbara bilder!
Vilken sommarkänsla!
Hur har du det annars? Bra hoppas jag, vi har ju inte hörts på ett tag, men nu har jag iaf slutat jobba och har flyttat in i nya lägenheten, urbra!!!
Kramar

2007-08-11 @ 17:36:55
URL: http://camilla1.blogg.se
Postat av: mira

Haha...Stina..den där bilden på stranden får du gärna ta bort och det fort..inte särskillt smickrande..bort bort..å det nu!

2007-08-11 @ 22:41:25
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: josse

Hej och tack själv för en fantastisk tjej-sommar-weekend! Tur att du inte kom denna helg för igår regnade det som det aldrig gjort förr...
Härliga bilder!!! Saknar dig redan, men vi ses ju om lite drygt två veckor. Take care. Puss & Kram

2007-08-12 @ 18:01:56
Postat av: mira

tack=)...kanske ska skriva ett trevligt inlägg också=). Hade jätte kul när du va här å jag längtar till Växjö...puss å kram

2007-08-12 @ 20:31:40
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0