Tjejmysdag

Igår hade vi en riktig tjejmysdag!
Jag, Jenny och Tessan åkte en sväng till Norrköping eftersom Jenny skulle åka upp med lite saker och ville ha lite sällskap. Så vi gick på stan och åt god mat, jag köpte ett par jeans och en necessär (alltid lika svårt att stava till, vet inte om det är rättstavat).
På hemvägen stannade vi i Söderköping och gick på glassbaren Smultronstället och åt fetestora goda glassar. Mums!
Sedan fick vi för oss om att vi skulle fortsätta vår fina dag så Tessan och jag följde med Jenny hem och där lagade vi mat,slingade hår, färgade ögonfransar och såg på fotboll på tv.
Det var så mysigt och humorn låg verkligen på bottennoteringar, men kul hade vi iaf! Haha!
Vi har knappt hunnit träffas i sommar så detta var verkligen en välbehövlig tjejmysdag! Tack mina töser!

Dagens citat från Tessan: "Jag vill helst ha en icke oanvänd"....
Haha! Ni vill inte veta vad det var som hon ville/inte ville ha....

Kommentarer
Postat av: mira

Jo det vill vi;) kram på dig!

2007-08-14 @ 18:36:09
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack själv gumms, det var verkligen helmysigt...snart kommer vi till växjö o gör om det:) krams

2007-08-15 @ 12:18:09
Postat av: jossan

mm, smultronstället! Me like alot. puss

2007-08-17 @ 22:34:23
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0