Dan före dan

Då var det dan före dan idag.
Vi fick faktiskt ett litet lätt lätt vitt snöpuder igår. Det ser ut som om någon har gått och siktat florsocker över allt som man gör på semlorna. Det är inte mycket, men man får vara glad för det lilla. Det är iaf inte svart nu.
Allt är fixat här hemma, myslugnet börjar infinna sig tycker jag. Idag kommer nog några kusiner en stund, är inte speciellt sugen på att vara glad och trevlig för dem, men man får väl offra sig. Dessutom tror jag att ja håller på att bli förkyld, nyser och snyter mig. Bara jag kan hålla mig okej över julafton och juldagen!
Jag pyntade den fina granen häromdagen och nu är julklapparna lagda under den, det ser så harmoniskt ut.
God Jul på er allihopa!

image390

Kommentarer
Postat av: elida

God jul! Kram!

2007-12-24 @ 16:14:36
URL: http://elidajosefina.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0