Den perfekta pojkvännen

Man har ju alltid funderat över vad som skulle göra den perfekta pojkvännen, och det är inte någon lätt fråga.
Men Jenny och jag har funnit lösningen på problemet.
Vi skulle bara vilja ge min pojkvän lite av hennes pojkväns händighet (du vet jag tycker om dej gullet, men händighet är inte din starka sida) och så skulle man ge hennes pojkvän lite av min pojkväns intellektuella sida,
så volia, skulle det vara fixat! En riddare i sin rustning på sin vita häst.
Sen skulle jag väl vilja passa på att slänga in en liten större andel koll på läget och ordningssamhet, ekonomiskt oberoende skulle ju inte heller vara helt fel om man nu fick önska fritt. Men annars är jag nöjd!

image379
Min riddare på sin i detta fallet bruna springare....

Kommentarer
Postat av: Jenny

jo, koll och ordning och bättre ekonomi skulle inte skada hos min andra hälft heller...har sagt till han att ja ska gifta mig rik, då sa han att ja skulle börja se mig om efter nån annan haha:)

2007-12-19 @ 22:20:17
URL: http://jennasvensson.blogg.se
Postat av: henrik

när du säger att jag inte är händig så bortser du från att jag faktiskt lagade en bil häromdagen. Jag kan om jag vill, men ger man ena fingret så försvinner lätt hela handen.

Vi lever i ett samhälle som går mot en allt större jämlikhet mellan könen. Varför ska det då vara mannens uppgift att ligga under motorhuven, klippa gräset, klippa häcken, sätta upp hyllor och måla om huset? jämlikhet är tydligen bra när det passar..

Som jag sa till dig häromdagen så har vi människor begåvats med olika talanger. Ett i tiden riktigt ord är "samarbete". Varför ska jag göra något som någon annan gör så mkt bättre? Är det inte bättre att vi hjälper varandra istället?

nä nu får det här försvarstalet vara slut.. (hoppas du ser ironin)

puss på dig!

2007-12-21 @ 15:33:37
URL: http://www.blindtarmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0