Det är synd om min brevbärare

Det är synd om min brevbärare.
Jag tror att det har hänt honom/henne någonting idag.
Jag har nämligen gått och väntat hela förmiddagen på att posten skulle komma så att jag skulle få ett paket jag beställt. Ville gärna hinna titta på det innan jag skulle till skolan. Nu är dock klockan 12.30 och ingen brevbärare har hittills setts till.
Kanske har min brevbärare råkat ur för något av följande:
Trillat omkull och slagit i huvudet och därmed fått minnesförlust, vilket innebär att han/hon inte hittar hit.
Blivit påhoppad av en hund, den gamla brevbärarskräcken, så att han/hon just nu sitter på akuten för att sy sin arm.
Blivit bestulen på sin lilla "motorcykelbil" som han/hon kör runt posten med, och därför är då mitt paket borta.
Blivit kidnappad på vägen hit.
Ja scenarierna är många.
Men det är iaf synd om min brevbärare.

image354

Kommentarer
Postat av: Annelie

Han/hon kanske har blivit kidnappad av utomjordingar!

2007-12-10 @ 12:55:15
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0