Jaaaa! Kenny is back!

Nisse skickade en länk till mej på msn idag (tack!), den handlade om Kenny Starfighter!
Om ni inte visste det så älskar jag Kenny Starfighter, han är ju bara så jädra ball!
Det länken handlade om var att under våren 2009 ska det komma ut en film med just Kenny Starfighter där man får veta hur det kom sig att Kenny blev en intergalaktisk superhjälte på Galaxhjälteakademin.
Jaaaa! Kenny is back!
Räkna med att jag kommer att se den filmen!

Här kommer länken om Kennys nya film

Wollibolli på er!

image359  image360

Kommentarer
Postat av: ellen

Hörde att du också håller på å byta skola. Jag fick antagningsbesked idag och jag är tydligen antagen till växjö i vår fast jag ansökt om byte till sthlm. Jefla skit asså. Har inte fått nåt alls från Sthlm. Man blir ju lite less.

2007-12-12 @ 17:22:54
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0