Jag har hittills:

Sakta sakta börjar jag ta tag i min hemtenta. Jag har hittills:

Lånat 15 böcker på bibblan! Som jag och Johanna slet och bar, haha! Lånetiden är ända till 8 januari, gött! Då hinner jag ha dem över jul och komma tillbaka dem innan lånetiden går ut och jag slipper få böter, igen, har blivit en del sånt på sistone tyvärr....

Bokat en tid med min mammas och min egen sommarjobbschef. Hon är bra, jag vet att jag kommer att få bra svar av henne på en intervju. Bra svar är lika med en förhoppningsvis bättre skriven tenta...


 Hittat en Bridget Jones bok! På röda korsets secondhand butik Kupan i Karlskrona stod den där, iofs den andra boken i serien men det kvittar, för 10 kr. Så jädra perfekt! Så nu har jag läst en bra bit i den också och har bildat mig en uppfattning om vad jag och fröken Jones ska samtala om på vårt Hälsosamtal.... Haha!

Börjat leta och bläddra i böckerna, försökt hitta bra citat och bra texter att använda som källor.... Hittat en del....

Allt detta sen i onsdags, och jag har varit bortrest i helgen till på köpet. Farao vad jag är duktig ibland, nu ska jag läsa lite till innan det är dags för årets sista Utomhuspedagogiklektion i eftermiddag.

image353

Jag känner mig lite som Bridget just nu.... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0