Julstämning?

Sakta men säkert börjar julstämningen infinna sig, med hjälp av olika metoder.

    

Jag har gjort julgodis med Mira, Josse och Henke, inklusive glögg och julmusik i massor.

     

Jag har fått julklappar!
Först min söta skyddsängel som numera är som ny igen.
I Julklappsspelet fick jag ett "myskit" med en tidning, ansiktsmask och det här teet som är så fint och luktar underbart.
Halsbandet fick jag av gullet idag när vi hade minijulafton. Jättefint!!!
Sedan har jag också fått en bok och av Henkes familj ett superfint kit för att göra egna kort, att de redan vet vad som är så jag.

      

Jag har slagit in julklappar, till Henkes familj. Fast det är ju han som har slagit in dem om någon frågar...
Det är iaf några av de finast julklappar jag, jag menar han, har slagit in någonsin tror jag!

         

Jag tänder ljus, pussas och kramas och myser. Nu hoppas jag på snö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0