Skrämsel

Jag råkade skrämma Mira lite igår.... Eller, råkade och råkade, det var ju meningen att hon skulle bli lite rädd men inte SÅ rädd.
När jag var påväg till eftermiddagens lektion så fick jag se Josse, Mira och Johanna på väg till sin lektion så jag sprang ifatt dem. Funderade på vem jag skulle skrämma men bestämde mig snabbt för Mira och knep henne i sidan. Å herre gud vad hon blev rädd! Istället för att hoppa till som var min tanke så hoppade hon en halvmeter och skrek som en stucken gris. Vilket fick till effekt att Josse ju blev rädd för att Mira skrek, så jag fick en dubbel effekt. Då detta var precis i lunchrusningen till lektionerna så roade vi nog några....Haha! Men jag känner att jag måste be Mira lite om ursäkt, det var ju inte meningen att jag skulle ge henne en halv hjärtinfarkt.
Förlåt!

image361

Kommentarer
Postat av: mira

Haha, ja tusan va rädd jag blev!
Men du kan va lugn, arg är jag inte=)

2007-12-13 @ 09:54:40
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0