Unnar mig?

Idag har jag köpt något riktigt dyrt för min smak att slänga ut på en gång.
Jag spenderade nämligen 800 kr på mig själv.
Jasså hon unnade sig något fint tänker du då.
Javisst, jag unnade mig, p-piller!
Fy f*n vad det är tråkigt att lägga pengar på sådant.
Varför kan inte bara min kropp acceptera den billiga sorten och vara nöjd med den.
Nej då, kräsen ska man va, har ju testat 2 sorter innan denna och detta var den som min kropp gillade bäst, den dyra sorten. Suck!
Men det får vara värt det. Jag vill ju må bra så det får kosta att ligga på topp.
Men så när jag kom hem och suckande smällde paketen i köksbordet framför gullet och konstaterade att jag var 800 kr fattigare på något så trist plockade snälla pojkvännen fram plånboken, gav mig 150 kr och sa "Här har du sålänge". Tack! Jag trodde att jag hade förlorat "du borde också vara med och betala" diskussionen vi hade häromdagen när han kom med argumentet "men tänk om jag betelar och så gör vi slut sen", men tydligen hade mitt budskap gått fram. "Jag kan sluta med de här när jag vill, du vill inte ha barn och det skulle bli mycket dyrare och krångligare med kondom".

image347

Kommentarer
Postat av: Jenny

det e inte mer än rätt!

2007-12-07 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0