Har du en snygg och sexig man?

"Har du en snygg och sexig man?"
Den frågan fick jag av en av mina nya elever idag. Helt sanningsenligt och full i skratt var jag ju tyvärr tvungen att svara nej. Funderar lite på vad jag skulle ha svarat om det faktiskt va så att jag hade haft en pojkvän.
"Har du en kille då?"
Återigen, nej, det har jag inte.
"Men har du en sambo då?"
Även där får jag ju svara nej, hör suckarna i rummet över att det inte fanns nåt mer kul att fråga om och känner mig som en värdelös människa som varken har en snygg och sexig man, en kille eller en sambo.
"Men du har väl vänner?"
JAAAAAA, änligen något jag kan svara ja på, med stora bokstäver! Vänner har jag!
Så så värdelös är ja kanske inte, även om jag inte har någon kille, någon sambo eller någon snygg och sexig man....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, barn kan verkligen vara jobbigt hårt rättframma....

2007-02-28 @ 16:06:07
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: mira

Haha...jag blev också utfrågad på rasten idag...de hade massa förslag på killar till mig..men jag tyckte de va lite unga haha..

2007-02-28 @ 17:08:36
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0