Svacka är ordet

Som det står i rubriken så babblar jag mest när jag bloggar. Ibland undrar man ju om det är något att läsa? Men när jag på senare tid har blivit dålig på att uppdatera så börjar folk att klaga. De undrar om varför man inte skriver och säger att det är intressant att läsa. Så man kanske har något att säga iaf. Kanske jag ska bli bättre på att lägga ut annat nu, bilder, dikter, tankar. Och inte bara diskussioner kring vad jag gjort den här dagen. Ibland blir jag så duktig på att ta tag i saker,göra saker, ibland suger jag på det.  Just nu suger jag på det. Jag suger på att ta tag i saker och jag vet inte vad jag gör hela dagarna. Svacka är ordet. Jag har en sån jädra svacka. Träningen har legat nere i två veckor, men det är ju dock för att jag varit hemma och att jag blev förkyld. Jag uppdaterar inte min blogg, jag hör inte av mig till folk,det händer inget med träningen, och så skulle jag kunna fortsätta ett bra tag om jag bara ville. Men jag tänker inte gräva ner mig. Då blir de bara än värre. Svacka innebär ju att man är nere en stund, att man bara måste börja vandra uppåt igen. Det gäller väl bara att ta tag i sig själv. Jag börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: jossan

kom ihåg att det stod lillstina när du hade uppe denna blogg när jag var hos dej, var tvungen att kolla!
Blir nog bättre med den här sidan :)
Och du, nu ska vi allt ta tag i det här och motivera varandra! Puss

2007-02-25 @ 20:16:53
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0