JAG HAR SEMESTER!!!

JAG HAR SEMESTER!!!!
Som jag har längtat!!!
Så efter att ha pulat lite här hemma i några dagar så drar jag till Växjö imorrn å hinner umgås me mitt gull i några dagar innan jag fortsätter vidare till mina töser i Halmstad på fredag. Det ska bli så roligt! Det här har vi planerat sen i april ungefär så jag har verkligen sett fram emot det. Nu bara hoppas hoppas hoppas vi på vädergudarna för att Halmstad ska få visa sig från sin bästa sida. Men men skulle det inte bli sol så klarar vi oss nog bra ändå, vi har alltid så mysigt ihop iaf. Så nu kommer jag inte att vara hemma på en vecka, så det blir antagligen inte mycket till bloggande heller. Men det blir desto mer när jag kommer hem. Jag ska njuta..... =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan hoppsan vännen! Ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera...men orkar inte riktigt sitta vid datorn
;) hoppas du får det riktigt bra på din semester nu! ska tänka på er när jag jobbar..hehe
PUSS

2007-07-31 @ 22:56:57
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: mira

Ja snart är du här. Du är mer än välkommen! Men jag tycker allt att du ska berätta vad det är du har fotat- har faktiskt funderat på det där..så nu tar du å talar om vad det är för ngt!!!!Puss

2007-08-01 @ 21:53:01
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Josse

H-stad väntar på dig och VI med! Har bara två jobbar dagar kvar...
Ses snaart snart snart!
Puss puss

2007-08-01 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0