Vuxenpoäng

Efter en kompis tips om sidan www.vuxenpoang.com så gick jag in för att testa min vuxenpoäng.
Jag fick 13.4 poäng, min ålder borde vara 24.6 enligt Vuxenpoängsstyrelsen.... Det känner jag var ett bra resultat, det är ju ungefär så jag känner mig *ler*. Mira och Josse betonade snällt för mig häromdagen att jag ju fyller 24 om ett halvår, och det är ju gammalt. Tack tack, jag vet.... Med tanke på att nästan alla mina vänner är lika gamla eller yngre än mig så börjar man väl känna sig lite gammal. Jag kanske skulle ta och skaffa mig lite äldre vänner också så att jag kan känna mig lite ung...

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha...det var inget illa menat att du är "gammal" och vi behöver dessutom någon som tar hand om oss lite extra;)
Gjorde själv testet och jag borde enligt dem vara 21.2 - alltså är jag bara ett år omognare än vad jag egentligen är...hahahaa
Längtar tills vi ses på fredag gumman - kommer bli så kul som vanligt!
Många pussar till dig från moi

2007-07-29 @ 17:30:15
Postat av: Josse

Usch...gjorde även fjortistestet och det visade sig att jag är 21.6% fjortis! Vad innebär det?! Anser mig själv vara förbi det stadiet....

2007-07-29 @ 17:35:42
Postat av: henrik

haha! dagens skräll måste vara att min ålder borde vara 20,4! jag e alltså bara liite omogen :D
pussar

2007-07-30 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0