Att skämma bort

I fredags städade jag hans lägenhet och nu ska jag strax iväg å handla så vi kan gå på picknik han kommer hem.
Jag vet, jag skämmer bort honom som fasen.
Men jag tycker om att skämma bort folk, att göra dem glada.
Jag skulle bli glad om min lägenhet var nystädad när jag kom hem, eller om han tog med mej på picknik.
Jag hoppas bara att jag ska få någonting tillbaka, någon gång sådär.
För det är när jag inte få något tillbaka av folk som jag tröttnar.
Visst, de har inte begärt att få några presenter eller överraskningar, men då kan de heller inte räkna med att jag kommer att fortsätta ge dem detta.
Så jag hoppas på att den tid och energi jag lagt ner på detta nu ska ge något tillbaka....
Så nu ska jag cykla iväg, cykla iväg för att kunna skämma bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0