Min nya blogg, kritik tack!

Ni som läser min blogg nu är mest ni som läste i min förra blogg också, hittills, hoppas ju att någon ny stjärna ska hitta hit. Min nya blogg är väldigt olik min gamla. Så jag skulle vilja ha lite konstruktiv kritik! Vad tycker ni? Ni som läste i min gamla, är den nya bättre eller sämre? Jag "babblar" inte på samma sätt längre, vad tycker ni om det? Ni nya läsare, vad tycker ni? Jag skriver ju ändå för att jag vill att folk ska läsa, så ge mig, ge mig, ge mig lite kritik tack!!!

Kommentarer
Postat av: jossan

Ja, du vet ju vad jag tycker! Gillar den nya men någon gång kan du ha lite svammelbabbel ;) puss

2007-03-06 @ 23:27:35
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0