Min svacka är slut

Min svacka är slut.
Jag konstaterade att jag inte kommer att bli mer vältränad bara för att jag sitter här och gnäller över att träningen inte hjälper. Nej, det är då man ska lägga i nästa växel, så det har jag gjort nu.
Nu jävlar ska de hända saker!!!
Gick upp kl 7.45 imorse trots att jag inte började förrän 10.20 och joggade en runda. Eftersom jag inte gjort det på flera månader trodde jag att ja skulle börja flåsa å få gå halva rundan. Men döm om min förvåning!
De där boxpassen har nog gjort en hel del nytta för min grundkondition va så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara! Kunde jogga hela rundan med undantag bara för när benen stumnade efter en uppförsbacke, då gick jag i 20 sekunder, annars joggade jag hela tiden. Det gick väl inte så snabbt, men det gick, och jag blev inte alls så flåsig! Imponerad av mej själv faktiskt, och stolt. Nu ska jag strax iväg på ett gympass med David också, sen har man gjort sitt nyttiga för idag. Antagligen kommer jag att få rulla ur sängen imorgon pga träningsvärk i benen, dels efter mördarövningen på boxpasset igår, dels från joggingturen och dels för att jag ska köra benen på gymmet idag... Ajajaj blir det nog.... Men ska man bli fit får man lida pin som det heter!

Kommentarer
Postat av: Joolz

Wow, jag är så himla imponerad av dig! Du är riktigt stark du! Men har man en vilja av stål så klarar man allt! Kul att ha hittat till din blogg, gillar den starkt! Kramar /Julia

2007-03-07 @ 22:05:52
URL: http://juliakylberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0