Trysil

Att berätta om hela veckan skulle bli alldeles för jobbigt, så istället blir det två listor med veckans botten och toppnoteringar (utan inbördes ordning)

Vecka 12 i Trysil
Veckans toppnoteringar
:

* När Ida och jag fick springa ner kl 5.20 på avfärdsmorgonen till en försoven klasskompis (inga namn nämnda) och ringa på dörren och väcka henne.Minen när vi sa att klockan va 5.20 och att bussen stod och väntade på henne var obetalbar!

* Min "vurpa" som gjorde att sittliften fick stanna. Det är det inte alla som har lyckats med! Inte ett dugg pinsamt, bara oturligt å ett snabbt beslut från min sida att inte låta väskan åka ner själv igen. Som vi asgarvade sen! Dagens händelse må jag säga!

* Det fina vädret!!! Enligt tillförlitliga källor har det varit dimmigt i en månad innan vi kom å så kommer vi rakt in i kanonvädret! Alla dagar var det ju inte kanon, men man ska absolut inte klaga!

*Att jag har fått lite färg i ansiktet! Fräknarna har verkligen vaknat till liv å bara plopp, plopp, ploppat upp! Gött!

*Att Stina och jag verkligen har "connectat" ännu mer, vi e bara så lika!

*Alla mysiga å intressanta samtal som man haft med folk som man annars aldrig skulle ha när man bara ses i skolan eller på fest.

*Nya kontakter! Har lärt känna en hel del folk i klass 2 så himla mycket bättre! Riktigt trevliga människor! Roligt!

*Längdskidepjäxor. Fatta hur sköna de är!!! Varför kan de inte göra vanliga skor som är snygg och lika sköna, jag skulle lätt köpa 10 par!

Veckans bottennoteringar:

*Slalompjäxor och ont i benen. Herregud så ont i benen jag hade en dag! Trodde nästan jag skulle börja tjuta, det enda man ville var bara att få av sig pågoandarna!

*Folk som inte kan ta ansvar! Ska det vara så jävla svårt att plocka bort det man plockat fram??? Man kan ju undra hur det ser ut hemma hos dem....

Men som ni ser väger toppnoteringslistan över tungt! Får se om jag kommer på fler saker att uppdatera med...
Och titta på bilden, hur kan man klaga när man ser den???


image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0