Vem är jag? Spunken

Så kommer här del två i Vem är jag?
En sak som är så jag är min tatuering.
Jag är absolut hundra procent övertygad om att jag är den enda i hela världen som har en sådan.
Min bror ritade den när han va liten och jag har alltid tyckt den varit så himla ball,
så den 11 dec -04 tog jag modet till mig med min kusin som puschare och gjorde den.
Jag har inte ångrat det en sekund sen dess.
Så vad är det då?
Ja själv tycker jag att det syns hur tydligt somhelst vad det är men jag har fått många konstiga gissningar av blinda själar: pinnsvin, gris, vårtsvin...
Men nej, det är en IGELKOTT! Hur kan man inte se det?
Funderade länge på vad den skulle döpas till, och plötsligt en dag slog det mig, Spunken.
Det är ju så självklart en spunk. Ni som känner mig vet att spunk är ett välanvänt ord i mitt vokabulär.
Vad är det då som gör att jag gillar den så mycket?
Jo, att ingen har en likadan, jag vill inte ha det alla andra har. Den är riktigt bra gjord. Att stilen på den bara är så "jag", det går inte att förklara. Placeringen är superb, kan visa den när jag vill och dölja den när jag vill det.
Och utan att skryta så kan jag också säga att jag fått många många komplimanger för den. Många som tycker att det är söt och ball. Alltid kul att höra!
Det finns helt enkelt inget negativt med min Spunk.
Min spunk är jag och jag är min spunk.

image13

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du vet att den ÄGER, och du äger den!

Keep it up!

kraaam

2007-03-17 @ 16:01:46
URL: http://camilla1.blogg.se
Postat av: Elida

Nej guuud vad söt!
Helt rätt med en personlig tatuering! Och den kommer alltid att påminna dig om din brorsa. Vad fint!

2007-03-17 @ 16:30:59
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0