De där armarna

I helgen blev jag åter påminnd om vad jag saknar det jag lärt mig att klara mig utan på sista tiden och som jag försöker att inte tänka på så ofta.
De där armarna.
Någon att bara ligga och hålla om.
Faaan va ja saknar det!
Någon som säger något gulligt till en, som killar en lite på ryggen, pillar lite i håret,
men framför allt de där armarna saknar jag mest.
De där armarna som ligger runt en och som gör att man bara känner sig så varm, trygg och som gör att alla problem bara känns så mycket lättare.
Att få borra in huvudet i en bröstkorg och få den där känslan som liksom inte går att beskriva bättre än att den bara är ett dimmigt mörkrött luddigt välbefinnande...
Enligt Henke finns det kuddar med ditsydda armar på som man kan lägga runt sig.
Vi tjejer började fundera på om vi inte skulle tillverka oss varsin sådan. Budgetvarianten skulle vara en av strumpbyxor och tidningspapper....
Så, tjejer, om vi ska tillverka någon substitutsman så är nu den rätta tidpunkten!!!
För fy fasen va ja saknar de där armarna....

Kommentarer
Postat av: Mira

Ja, tusan vad man saknar det!

2007-05-02 @ 22:08:35
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: jossan

som sagt - ge mig en sån kudde NU

2007-05-02 @ 22:17:55
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: Jenny Svensson

Förstår precis vad du menar..."mina armar" kommer hem från jobbet om en timma ungefär:) tur att du iaf fick stilla längtan efter dem i helgen iaf:) kramis

2007-05-02 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0