1408

För att fira att det gick så bra för gullet på sin dans igår så bestämde vi oss för att gå på bio. Vi har tänkt göra det hur länge somhelst men inte hittat nån film som passar. Så nu valde vi att se på filmen 1408, för det var en film som ingen av oss hade nåt emot iaf.
Detta är ju då en skräckfilm/thriller, men det skulle inte göra mig så mycket, jag anser mig inte vara speciellt lättskrämd. Filmer som "jag vet vad du gjorde förra sommaren", "the ring" eller "the village" har inte påverkat mig särskilt mycket så detta skulle väl vara lugnt.
Trodde jag. Fy fan! Jag har aldrig varit så rädd på en bio. Det var det värsta jag varit med om.
När Henke sa att filmen var 2 timmar lång och det bara hade gått 1 timma fick jag lite smått ångest. Jag ville bara att den skulle sluta bra, och satt och undrade för mig själv varför man betalar pengar för att bli så jävla rädd!? När man gick hem tackade man sin lyckliga stjärna att man hade någon att sova bredvid så man slapp sova ensam, och jag undrar om man någonsin kommer kunna bo på hotell igen....
Så om ni gillar att bli lite uppskrämda så se den, om inte, så låt bli. Mira ett tips till dej, gå INTE på den!

image285

Kommentarer
Postat av: mira

Haha...jag lovar Stina...ska inte se den!
Verkligen inte! Kram

2007-11-06 @ 13:27:37
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: jenny

Ja lär inte heller gå o se den, det räcker med alla läskigheter folk skickar på facebook för o skrämma upp mig:) kram

2007-11-06 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0