En grå, nej gul dag!

I början av dagen var dagens ord Grått.
Vädret var grått, jag var trött och humöret var grått.
Men utefter dagen har det blivit mer och mer... gult!
Det gick bra på redovisningen och den sista gruppens redovisning var ett boxpass. Yes! Fasen va sugen jag blev på att gå på boxpass igen.
Sedan hem för att äta pojkens pannkakor som jag faktiskt fick äta lite glass på! Efter det vidare till Josse för glögg, pepparkaks, frukt  och lussekattsmys med alla tre töserna. Det var ett tag sedan vi hade något sådant och det var bara sådär himla mysigt som bara vi kan ha det!
När jag kom hem fick jag tips att titta i min brevlåda också.... Jossegullet har lagt världens sötaste lilla julkalender där! Nu ska jag snart lägga mig med mitt gull.... denna dagen blev inte grå, den blev gul!



En bukett lingonris som jag plockade på promenaden idag.
Den fick Josse som en adventsbukett ikväll med lite guldglitter i!


Såhär grått var vädret imorse....



Min ursöta lilla adventskalender..... Tack Josse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0