En lördag

Igår var en ganska häktisk dag, men ändå inte.
Skulle dra med mig Mira på en promenad runt sjön, men hon ändrade planen till att vi gick in till stan, gick och strosade, tittade å fixade å sen bjöd hon mej på lunch. Gött!
Sen tog vi bussen hem  å när vi kom hem så var det till att göra iordning sig raskt som attan. Kl 16 var det nämligen förfest hos Johan men Mira å jag kom lite sent, men det var inte vårt fel, det var flätans! Haha!
Efter den festen var det sittningsdags på Sivans, den var väl egentligen inte jättebra men me tanke på att den kostade 20kr, vi fick göra fri bordsplacering och vi sjöng en massa så var det kul.
Vidare på mellanfest till Johan igen, en trevlig sådan. Flera av "mina idrottspojkar" var där och det var länge sen man festade med dem så det var roligt! När vi upptäckte att det helt plötsligt blivit kö till Sivans stack vi dit, å då var det jäääääättelång kö. Men jag, Jonas, Kenny och Carro ställde oss ändå tappert i den, och även om vi stod där i nästan en timma så var det inte så farligt.Vi underhöll oss själva och det var inte så kallt som man kan tro att det skulle vara. 
Väl inne på Sivans fortsatte vi att hålla ihop, det var roligt och trångt men det blev mycket dans. Vid 01.10 tyckte en kärlekskrank Stina dock att hon var färdig med kvällen och gick samtidigt som Heléne. Hem till gullet som bara låg å väntade på mej, myyyys! =)
Summering av gårdagen: Riktigt trevligt!

Kvällens drink: "Bacardi razz  med lite sånt så att den blir röd!" Haha, lilla Jonas! Men riktigt god var den! Tack!

Kvällens lek: Kastrullen, världens smittohärd..... Självklart Alex påhitt, lekfarbrorn

Kvällens diskussion: Kring att vara bitter, eller inte vara bitter

Kvällens sällskap: Inte det vanliga men mycket trevligt sådant

Kvällens smarta: Jag! =) Jag frågade nämligen en kille hur det var med honom. "Jo jag lever" var hans svar. "Va bra, det är ju en förutsättning för en fortsatt trevlig kväll"svarar jag. Han blev då tyst, tänkte lite, tittade på mig och svarar: "Den var riktigt smart å bra! Varje gång ja säger så brukar svaret nämligen bara vara jasså, men det där svaret var ju genomtänkt" 
Haha!

Kvällens sång: Kenny Karlsson ole ole.... i diverse versioner, oändliga variationsmöjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0