En trevlig jobbar- och spelarkväll

Jag tog tag i mej själv och övertalade mig att jag inte alls var så krasslig och bestämde mig för att gå och jobba. Och det var väl tur de, för himla trevligt har jag haft. Visst, lite huvudvärk har jag haft men man tänker inte på det på samma sätt när man håller igång som när man ligger hemma och tycker synd om sig själv.
Jag har hållit till i köket mest hela eftermiddagen, Josse och jag stekte klyftpotatis (eller vad var det, vad säger du Mira? ) på löpande band och nu känner man sig som en vandrande klyftpotatis själv eftersom man stinker stek os! När allt var fixat för kvällen tog vi en cider och spelade lite spel som avslutning innan vi stack över till Åsa som hade födelesdagskalas idag, där var vi bara en kort stund innan det började närma sig tiden för dem att gå till Stallarna. Träffade David iaf som jag inte pratat med på eeeevigheter, men i veckan SKA vi ses, det har vi bestämt. Vi som inte skulle till Stallarna fortsatte istället att spela spel och dricka lite mer cider, väldigt trevligt hade vi även om Johan suuuger på det spelet vi spelade, haha! Så nu har man just kommit hem, lite lagom salongsberusad och tanken är väl att man ska gå och lägga sig och man kommer nog somna snabbare än vad man tror. Enligt smset jag precis har tydligen gullet kommit hem med, kan inte säga att jag är direkt förvånad att det inte var senare.... Ibland är man så glad att man har någon, som nu, när man får smset som säger att någon älskar en och man vet att man imorgon kommer ha någon att vara bakis med.... Ahhh, livet är bra gött ibland. Nu ska ja krypa isäng, med ett leende på läpparna efter en trevlig kväll! =)

image295

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0