Samarkandshopping

Fick med mig Camilla till Samarkand idag, vi har haft det riktigt skönt. Gått runt och verkligen strosat i affärer. Pratat, tittat och hissat/dissat. Hade inte planerat att köpa något mer än present till Madde, men jag kom hem med tre tröjor, två bh:ar och två par stövlar..... hehe.... men minst en av tröjorna ska jag lämna tillbaka imorrn, kanske två, stövlarna köpte jag på skopunkten så jag fick två par stövlar för 550 kr sammanlagt, inte illa! Och bh:arna var på rea, så var även den topp som jag inte ska lämna tillbaka. Så jag tycker allt jag har fyndat må jag säga! Ikväll blir det idol me gullet och vindruvor, en lugn kväll med andra ord. En bra dag även idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0