Vuxenpoäng???

Två rejäla duktighets- och vuxenpoäng till mej för två saker jag gjorde igår:
Bakade egna limpor
Lånade böcker och började kolla lite på hemtentan som ska va inlämnad i januari...

Sedan kanske man dock måste göra ett avdrag från ett av vuxenpoängen när det visade sig att det var Roald Dahls film "Häxorna" på tv och Stina var tvungen att se denna.... Men Roald Dahl är ju bara så cool!

Dessutom har jag åter igen läst "Prostens barnbarn" i veckan.... Och jag ligger och småfnittrar för mej själv.
Det kanske blev ännu fler poängavdrag där ja....
Men man kan ju faktiskt se det som att jag bara är kulturell... Faktiskt!

Och jag går efter ordspråket:  "Att vara riktigt vuxen är att vara en smula barn"

image283 image284

Kommentarer
Postat av: ellie

ÅÅ häxorna var en av mina absoluta favvo-böcker när jag var liten!

2007-11-07 @ 20:40:48
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0