Bloggar

Jag är faschinerad.
Var inne på ett par bloggar som hade skrivit en kommentar på min blogg. Herre gud så många som måste läsa deras bloggar varje dag, de hade ju typ 20-30 kommentarer på varje inlägg! När jag har 5 så anser jag att jag har många.... Men så verkar de också vara sådana som lägger ner sin själ i sin blogg, massor med tid och energi. Det gör inte jag. Jag läser sällan andras bloggar, förutom typ 4 av mina vänners, kommenterar ännu mer sällan, Jag bloggar bara när jag känner för det, och om sånt som egentligen antagligen inte är så intressant. Men visst vore det trevligt med lite fler läsare och kommentarer även om jag inte lägger ner speciellt stor energi på att det ska bli så.
Jag får väl leva på att Jenny inte har koll på mitt liv om jag inte bloggar.... =)

Kommentarer
Postat av: jenny

tycker jag låter som en vettig anledning till att du bloggar:) keep up the good work gumman! det e kul o läsa... kramen

2007-10-04 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0