En plötslig tösahelg!

11.45 idag skriver Jenny till mig på msn och undrar om jag inte ska komma upp till Norrköping en sväng i helgen för Tessan ska komma till henne. In på Sj och kollar på sista minutenbiljetterna, åh, en för 252 kr som kommer fram 12.22 imorrn. Passar perfekt! Tänker att jag ska fundera på det under lektionen idag och sen beställa när jag kommer hem om jag vill åka. Jag borde plugga imorrn och jag har ju faktiskt lova några saker i helgen...
Men efter att ha grubblat i ungefär 10 min bestämmer jag mig för att åka. Jag kan träffa mina tjejer så sällan och det betyder så mycket för mig, så man måste passa på medans man kan! För att alla kan samtidigt är extremt ovanligt! Så kl 12.15 var biljetterna bokade. Så tyvärr mina Växjötöser så blir det ingen grillning i helgen, men det kommer,jag lovar!
Vilken rolig överraskning detta blev, vi ska ha hur mysigt somhelst! =)

image245
Här är vi alla tre på valborg i år. Söta va? =)

Kommentarer
Postat av: Little darling

söt bild:D

2007-10-18 @ 12:45:50
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Jenny

sånna bilder får mig att tänka tillbaka på alla goa stunder under gymnasietiden..."här kommer lilla vanten...."hahaha

2007-10-18 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0