Foton

Lite då och då får jag kommentarer om att jag tar snygga bilder som jag lägger på bloggen.
Härom dagen var det en som sa "jag brukar kolla på bilderna i din blogg, dom är grymt snygga!"
Tihi! Tack! Vad glad jag blir!
Jag tycker att det är så roligt att fota och ta bra bilder, och bloggen är ett utmärkt ställe att lägga dem på så att det man gör liksom får synas. Det är ju inte kul att ta grymma bilder, gå hem och ladda över dem till datorn, lägga dem i en mapp och sedan låta dem ligga där utan att någon får se dem. För övrigt så framkallar man alldeles för få bilder,jag framkallade för ett tag sen och gjorde mig en bildvägg, det blev himla snyggt. Ibland längtar jag lite efter att få göra någonting med mina bra bilder. Vad jag dock inte vet är vad jag skulle kunna göra med dem.... Jag ska klura på det. Jag skulle vilja vara mycket bättre på photoshop också, man kan göra så grymma saker med foton i det programmet! Just nu känner jag mig ganska begränsad där... men jag får väl hitta någon som kan ge mig provat lektioner... Någon som är intresserad att bli min egen personliga photoshopcoatch?
Fram till dess att jag kommit på vad jag ska göra med mina bilder och blivit grymmare på photoshop ska jag fortsätta fota och lägga dem på bloggen!
Här är min fotovägg

Kommentarer
Postat av: Linea

Hej. Jag kan lite om photoshop, men inte jätte mycket. Men är det något speciellt du undrar över så kanske jag kan hjälpa dig. / Linea.

2007-10-12 @ 17:22:36
URL: http://kliar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0