Mental sjukdom

Jag är på konstigt humör. Jag vill ingenting. Jag går runt och deppar och känner mig som en rugguggla. Ingenting som jag borde och måste vill jag göra. Ja vill bara göra softa saker, som å lägga mej å läsa hela dan, se en film, måla lite. Precis det jag gjorde igår. Jag vill inte maila, skriva och organisera.  Känner mig småförkyld men inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma från skolan. Fast jag har inte den minsta lust att gå dit heller,sitta där och så ska man diskutera en massa, jag vet hur det är. Jag vill hålla käften. Kanske jag skulle skita i att gå dit och skylla på mental sjukdom?

image228

Detta är jag idag.

Kommentarer
Postat av: mira

Hörrö vännen...nu får du rycka upp dig! Men visst har man sånna här dagar....
Imon är det drinkklubben...det måste du känna för väl??
Många kramar....

2007-10-11 @ 17:39:32
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Jenny Svensson

vet exakt hur du känner dig, har haft vfu idag o e skitseg för ja sov dåligt inatt...hoppas du känner dig bättre imorn! puss

2007-10-11 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0