Skogstokig

Jag kan inte låta en dag gå förbi utan att göra något speciellt på den. Jag kan inte gå och småplocka en hel dag. Då blir jag så rastlös så jag kryper ur mitt eget skinn. Idag var jag ledig och visste inte vad jag skulle hitta på! Det fanns saker jag kunde göra, men inte som jag ville göra, inga stora saker.... Det slutade med att jag gick in till stan och kollade läget lite, köpte mig ett par nya träningsskor, det är välbehövligt. Sen blev det bara lite såna där småsaker som man ska ha, inget kul.
På eftermiddagen stack jag och gullet iväg på en minipicknik. Cyklade ner till ett naturreservat här intill och hade med oss ost-och skinkbaguetter och varm oboy, och gick en promenad. Det var himla skönt, bilder kommer, de är dock hemma och jag sitter hos Henke just nu. Jag tror att jag blir mer och mer skogsberoende, jag kan inte leva utan skog. Kanske håller jag på att bli skogstokig. (vitsigt för er som vet vad skogstokig betyder....)Den ger mig allt lugn och all energi på en gång.  Det är oförklarligt .
Imorrn kommer bror hit så det blir fest hemma hos mig med en ganska blandad skara människor, vi får se hur många vi blir, men det ska bli himla trevligt! Nu tror jag att det är läggdags snart, har en del jag tänkt hinna med att göra imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0