Svisch så var det måndag

Så var det måndag igen, svisch sa det bara så var helgen förbi.
Brorsan kom hit i lördags med en kompis så på kvällen blev det förfest hos Stina, det var länge sen faktiskt. Sedan fortsatte vi ut på Sivans, riktigt trevligt var det! Söndagen blev en mycket soft dag i väntan på att de skulle bli så pass nyktra att de kunde ta bilen hem igen. Vi tittade på tv och gick och åt skräpmat på Josefs. På kvällen pluggade Henke och jag och sedan såg vi på filmen Tjenare Kungen som vi har tänkt att se länge, den va himla bra!

I veckan som kommer nu är det följande som gäller:
Jag ska skärpa till min träning lite igen efter en halvslapp vecka, och det ska inte bli nån skräpmat!
Jag ska måla på tavlan som jag ska göra till Mira, jag ser fram emot det,roligt!
Jag ska se på Lotta på Bråkmakargatan, även detta med Mira, något vi sett fram emot länge.
Jag ska ha en del gruppmöten och måste nog plugga lite, till skillnad mot vad jag brukar göra.
Vår första möte innehållande alkolhol ska äga rum i drinkklubben! Det ska bli skoj!
Henkes föräldrar kommer hit i helgen, så vi skulle visst bli bjudna på restaurang, det säger man ju inte nej till!
Vi ska se på nästa avsnitt av Bonde söker fru, det får man ju inte missa.
Hehe, när man skriver såna här listor låter man som en mycket upptagen människa, men jag ska ju vara upptagen med roliga saker! =)
Så att det är måndag igen ger mig inte någon stor ångest.

Tre av mina favoritpojkar som slappar av sig bakfyllan..... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0