Duktig Stina

Det har inte blivit mycket skrivande de senaste dagarna, det har liksom kommit annat emellan, men ja kan egentligen inte skylla på att jag inte har haft tid, för det har jag egentligen....

Jag har kommit igång bra med mitt nya liv denna veckan! Fasen vad jag varit duktig. From. nu har jag godisförbud, har slagit vad med pojkvännen att om jag inte äter godis fram till jul så ska jag få någonting av honom. Chips och liknande är också förbjudet, och glass och efterrätter får jag bara äta vid speciella tillfällen. Så inget av det har jag ätit denna veckan, inte ens en liten bit. Och träningen har tagit fart! Måndag:promenad och innebandy. Tisdag; Bodycombat. Onsdag: två promenader runt skogen Torsdag: Promenad runt skogen, och en runt sjön. Fredag: Morgonpromenad och styrketräning. Och just nu sitter jag och väntar på att pojkvännen ska göra sig klar så vi kan ta en tur runt sjön. Promenad på hans initiativ! Den du! Jag börjar lyckas med min hjärntvätt! haha! Dessutom har jag varit en jäkel på att laga god och varierad mat denna veckan! Ja börjar bli riktigt duktig på detta! Och roligt är det också, när man fått fart på det hela. Fattas väl bara att jag ska gå och bli sjuk nu så jag inte kan träna på ett par veckor, det brukar ha en tendens att bli så.... Men nu ska jag sätta fart här, hinner nog skriva ikväll när de andra ska ut och roa sig och jag antagligen ska ha en myskväll med mig själv, vi får la se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0