Grymma bullar och spinnande leende katter

Uppe med tuppen även idag och gick en skön morgonpromenad! Jag ska verkligen ta det som en vana tills det börjar bli kolsvart och iskallt ute på mornarna.
Sen var det hem och sätta bulldegen på jäsning. Vilka grymma bullar jag har bakat idag! Titta bara på bilderna.

 

Ett stort tack till ängeln Josse som kom som en räddare i nöden med både kavel, pärlsocker o bakplåtspapper. En trevlig pratstund fick vi också, sådär helt appropå.
Dagens läxa är att aldrig tro att man har allt hemma, kolla först!
Tur att man har så underbara vänner! Som på vårt första "drinkmöte" utan drinkar igår. Te, scones, idol och urmysigt sällskap fyller på min energinivå till max och gör under för min själ. Hur skulle jag klara mig utan er?

I eftermiddag drar vi till Malmö som sagt så nu måste jag ta tag i en dusch, jag ser ut och känner mig som ett skrutt. Sen är inte packningen helt klar, och lunch borde man kanske också få i sig någon. Men jäklar vad jag har det bra just nu!  Jag känner mig som bilden nedan, en leende katt som spinner!
image181

Kommentarer
Postat av: mira

Ha en nu en trevlig och mysig helg i Malmö!
Ja, det va inga dåliga bullar det! Mums! Kram på dig!

2007-09-07 @ 15:37:48
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Josse

Tack själv för ett trevligt teparty och för vår pratstund i fredags - behövde verkligen det;)
Vilka goda bullar det dessutom blev, fick ju förmånen att smaka dem också!
Ha det gott vännen, är glad att jag har dig! Kramar

2007-09-08 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0