Kvällen ikväll

Då är klockan strax ett på natten om jag sitter med ett glas oboy och en skorpa i handen. Kvällen har varit väldigt trevlig, vi har pratat, druckit å dansat. Men nu tyckte vi att vi fått nog för ikväll, varför ska man förstöra en kväll genom att tråka ut den med att vara kvar på sivans bara för att man ska? Så nu ska ja bara låta maten sjunka ner, sen blir det sängdags, utan pojken. Han påstod bestämt tidigare idag att inatt så skulle han sova hos mig, ja tjena, så blev det ju inte och det hade jag ju räknat ut med lillfingret redan innan.
Vi körde en lek innan där man skulle dra lappar med olika påståenden på och sedan skulle man dela ut dessa till de man tyckte de passade bäst på. Det var himla kul och hade nog varit ännu roligare om man känt folket bättre. Men de påståenden som jag fick var: Att jag har pluggat längst, att jag var klumpigast (för jag hade råkat skaka av mitt paraply på en kille så han blev alldeles blöt tidigare på kvällen, så jag förtjänade den) och att jag hade haft sex med flest personer.... Jag fick den sista lappen av en tjej som inte alls känner mig så hon chansade nog bara, men det var nog en ganska korrekt gissning... hehe.... Men det var på mina vilda singeldagar det, nu är jag lycklig flickvän som inte alls vill byta till något annat. Som imorgon, då ska pojkvännen och jag bygga en koja under mitt köksbord, sen ska vi ligga där när vi är bakis och dricka oboy och se på film.... Men först ska det sovas, så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0