Mysigt eller tråkigt?

Jag har börjat glömma bort hur man gör när man sitter hemma själv en kväll. Jag kan liksom inte riktigt bestämma mig för om jag har mysigt me mej själv eller om jag har tråkigt. Pallar inte riktigt ta tag i någonting, har massor jag skulle kunna göra, inget jag vill göra. Jag bara går och väntar på att klockan ska bli 22 så vi ska på innebandyspel, ska bli kul! Jag har fått lite gjort iaf, jag har mailat till vikarieförmedligen i Växjö så att jag ska kunna börja vikariera lite. Jag går ju så lite i skolan, och det kan vara himla bra att få in en fot om jag tänkt söka jobb här sen. Vi får se vad det blir av det. Fick ett ryck och planterade om en av mina blommor i en större kruka för den krukan var så liten. Sen kom jag på varför jag satte den i en liten kruka från början, för den stora går inte i ytterkrukan...
Imorgon har jag ledigt, då ska de pluggas å tränas, duktig ska ja va. Tror ja ska gå till bibblan, så att jag inte kan hitta på annat, det är så lätt att göra det när man är hemma. Vi får la se va de blir avett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0