Ny kurs, nytt liv

Idag var första dagen på nya kursen... Vi är bara 10 personer i klassen på måndagar och tisdagar så jag vet inte ens om man kan kalla det en klass... I den andra klassen skulle vi dock vara fler sa de, vi får se på onsdag. Men det var iaf ingen som jag kände direkt "avsky" emot sådär första dagen. Michaela var en tjej som verkade himla trevlig, och kursen är min grej, det känner jag redan iaf. Vi har haft en lugn start på kursen, och bla. gjort en "naturpalette".

image161
 

Efter skolan stack jag iväg och skulle handla lök till min köttfärssås. Mötte Mira och Josse på vägen och stannade och pratade med dem en stund. När jag står där får jag höra någon som säger "är det inte Stina?" Då jag vänder mig om står Sara där,en tjej som jag bodde i samma område som när jag var barnflicka i Oslo! Hon har flyttat hit nu och bor på Stallvägen 18, jag bor på 20... Ibland är världen bara så jäkla liten...


Jag har bestämt mig för att mitt nya liv börjar idag, när skolan börjar.
Så nu är det nada godis som gäller! Och jag har övertalat David till att följa med mig till gymmet kl 9 imorron bitti. Nu ska Stina ta tag i sitt liv och bli lite nyttig igen! Ska bli skönt, att komma igång och skapa sig lite rutiner.

Kommentarer
Postat av: mira

lugn stina...det kommer. har bara inte hunnit skriva...tanken finns att skriva om det. herregud vad tror du om mig;)?

2007-09-03 @ 22:12:44
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: jossan

Ta tag i sitt liv var det. Ska jag oxå göra...snart... puss

2007-09-04 @ 00:51:40
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0