Prata utan tunga

I lördags pallade varken Camilla eller jag gå ut och festa, så vi tog oss en riktigt trevlig kväll med dippade grönsaker (jag får ju inte äta godis), tv och massa prat. Sen när vi låg där i sängen och såg på en riktigt konstig film som vi senare pratade bort, så började vi av någon anledning prata om hur bra man skulle kunna prata om man inte hade någon tunga.(jag minns inte hur vi kom in på det) Vi var ju självklart tvugna att prova! Men då ingen av oss var särskilt peppad att skära av sig tungan så sträckte vi ut tungan och knep fast den bäst vi kunde med fingrarna. Sen försökte vi prata. Så hysteriskt roligt det var!!! Haha! Vi skulle ha filmat det. Vi bara låg och asgarvade! Jag kan säga att vi fick svar på vår fråga, det är svårt att prata utan tunga!

image190

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha, jag skrattar bara jag tänker på det.
Helt sjukt!
Men tack för lördagen, den var både rolig och välbehövlig.
Och du, vilka über-söta presenter Henke har pysslat ihop, helt underbar!
Puss

2007-09-17 @ 22:21:34
URL: http://camilla1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0