Tråkig

Jag har börjat känna mig dödstråkig.
För det första har jag inte alls återfått festhumöret sen jag kom tillbaka hit. Jag är bara trött och vill inte alls festa, och när jag väl gör det så går ja hem tidigt.
För det andra är ja så otajmad me mina kompisar hela tiden att ja knappt träffar dem. På förmiddagen är jag ledig, då går de i skolan, på eftermiddagen när jag går i skolan är de lediga och när jag e ledig på kvällen så har de alltid hundra möten hitan å ditan å gå på. Och mina andra kompisar som inte bor här pratar jag knappt med, det är Jenny som är min klippa där bara.
Det känns som jag bara umgås med pojkvännen, och det har jag absolut inget emot (vad skulle jag göra hela tiden om jag inte hade honom frågar jag mig?) men jag vill inte bli en såndär som växer ihop med sin pojkvän och bara sitter hemma med honom och glor på tv.

Men vi får hoppas det blir bättre när man kommit in lite mer i rutinerna. När man utarbetat ett schema för vilka gympass man ska gå på, när man fått lite mer ordning på tillvaron.
Imorrn ska vi iaf inviga vår nya Drinkklubb här hos mig! Det ska bli kul! Vi ska dock börja första mötet med oskyldiga koppar te och scones, men vi ska träffas åtminstone. Sex goa tjejer tillsammans kan inte bli mer än lyckat.
Och till helgen ska jag och pojkvännen till Malmö. Det ska bli riktigt roligt och mysigt.
Så jag kanske ska kunna arbeta bort min tråkighetsstämpel lite iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0