Vilken kväll

Vilken urtrevlig kväll vi hade igår!
Sedan det kommit nya kurser, styrelsemöten och pojkvänner emellan så har vi blivit så mycket sämre på att träffas, vi töser som förut sågs flera gånger i veckan får nu sätta oss och planera in när vi ska ses! Så vi hade bestämt oss för att gå ut och äta, Josse fick det av oss i födelsedagspresent, så nu skulle det äntligen bli av. Buffé på Akropolis blev det. Fetaosten och tzatsikin var helt underbar! Och proppmätta blev vi, så den där efterrätten vi hade planerat att äta får helt enkelt vänta till en annan gång.
Efter middagen gick vi på bio, tänk att vi aldrig gjort det bara vi fyra innan! Kärlek på menyn var filmen som blev utvald. Den passade utmärkt för kvällen, en gullig, väldigt bra tjejfilm (pojkvännens kommentar när jag kom hem var "ja det var ju bra att du såg den med dem så jag slapp...") På vägen hem från filmen skrattade jag mer än jag gjort på mycket länge, haha, ja jag säger då det.... Egentligen var det inte så himla roligt, men det blev det iaf! Vi fick knappt luft, inte Mira iaf.... =) Det blev en taxi hem till campus som avslut på en bra kväll. Som Josse sa: Jag hade glömt att det var så roligt att umgås med er tjejer. Jag håller med.
Idag har vi ätit brunch här hemma hos mig och om bara 3.5 timmar är det dags att ge sig av till Mira för att fixa till sig inför kvällens inflyttningsfester.
Helger som denna gör under för min själ....
 
image202

Kommentarer
Postat av: mira

Det håller jag med om tjejen!!!

2007-09-29 @ 15:00:27
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0